La inceputul lunii iunie, Ministerul Mediului din Japonia a lansat campania „Super Cool Biz” care sa ajute comerciantii sa isi promoveze produsele ecologice noi, care sa foloseasca tehnologii de salvare a energiei dar care sa ofere calitate echivalenta produselor clasice.
Avand in vedere ca verile din Tokyo vin cu valuri mari de caldura si umiditate de 120% peste limita normala, unul dintre cele mai bine vandute produse dintr-un magazin de incaltamite local nu avea cum sa nu fie perechea de pantofi cu aer conditionat Hydro-Tech.
Sistemul de racire al acestor pantofi nu este similar in functionare cu sistemul de aer conditionat pe care il cunoastem, ei avand incorporate 10 elemente distincte pentru filtrarea aerului, eliminarea umezelii si mentinerea piciorului racorit si uscat chiar si in conditii extreme de vara.
Pretul lor este de aproximativ 60 de euro si vin in patru modele diferite (pe doua culori – maro si negru).
Avand in vedere ca Tokyo este plin de afaceristi imbracati zilnic la costum, acest produs este ca o gura de aer curat pentru acestia, care sunt nevoiti sa stea toata ziua incaltati in pantofi, neavand posibilitatea unei perechi de sandale sau a unei tinute mai lejere.