Faptul că operatorii de telefonie mobilă, mai ales în Moldova, încearcă prin diverse metode mai (puțin) cre(ș)tine să momească clineții a activa anumite pachete, sau a consuma mai mult decât și-au preconizat, nu mai e un secret pentru nimeni.
Tot mai multe persoane ajung să se plângă în spațiul virtual, iar cei mai curajoși și prin instanțele de judecată, că au fost păcăliți, iar facturile lor s-au îngroșat puternic fără ca cel puțin ei să fie conștienți de acest lucru.
Vedeți mai jos un caz similar, iar despre ce operator de telefonie mobilă este vorba, nu vă spun. Cred că o să ghiciți și singuri.
Niciodată nu m-am plâns pe operatorul de telefonie mobilă la care sunt abonată, deși multă lume a făcut-o. Întotdeauna mi-a părut că serviciile sunt net superioare față de concurentul principal al companiei respective. La modul în care folosesc eu serviciile, eram satisfăcută. Cu un abonament lunar de 90 de lei, în fiecare luna îmi rămâneau în cont 30-40 de lei. De internet mobil nu prea mă foloseam. Până nu demult. Când am primit în dar și un telefon care îmi permite să fac acest lucru mult mai ușor. Cineva mă sfătuiește să îmi activez opțiunea de internet mobil, cică e mult mai ieftin, pentru că de altfel „crapă mulți MB”. Am sunat o mult timp la serviciul clientelă pentru a mă dezmetici cum stau lucrurile. Până la urmă am activat acea opțiune.
Eu fiind „lamer” în asemenea chestiuni (pentru că până nu demult utilizam telefonul doar pentru a suna), având o mulțime de mesaje de la operator precum că ceva mi-am activat, ceva mi-am dezactivat, probabil am umblat prin ele și mi-am dezactivat pachetul de internet mobil. Habar nu am. Dar după vreo 3 zile de la data de facturare, intru pe internet de pe mobil și stau maxim 20 de minute. Nici prin cap nu mi-a trecut să verific imediat contul, eu fiind obișnuită deja că am pachet de internet mobil. Peste doua zile, când din întâmplare am făcut-o, ce vad?
0 lei în cont și un minus de 385 de lei, în total fiind prejudiciată cu aproape 500 de lei!
Sun la serviciul clientelă, unde mi se spune că minusul provine din navigarea pe internet și atât. Îi întreb dacă am întrecut limita pachetului și mi se spune că nu am niciun pachet. Foarte frumos! Da greu v-a fost, bre, în moment ce intru pe internet, să mă anunțați că este navigare extra-pachet?!!!!!! Bine, nu m-ați anunțat! Dar dupa -100 de lei nu puteți să mă anunțați?! Așa grijă aveți voi de clienți? Sau o faceți intenționat?
ANPC a sesizat ANRCETI în privinta acestui fapt, în legatură cu mai multe plângeri din partea clienților. Ei și? Sancțiuni nu vor fi, din câte se vede, iar clienții trebuie să achite datoriile acumulate timp de 20 de zile.
Cineva achită aceste datorii, cineva se schimbă la alt operator. Până la urmă, tot clientul are grijă de sine. Iar sărbătorile se schimbă cu operatorul de telefonie mobilă.
Un articol de Diana Zamurca – eco.md
Voi ați fost în asemenea situații? Și dacă da, cum le-ați rezolvat?