Primăria capitalei a lansat vineri un concurs special, pentru realizarea unui logo cât mai atrăgător și mai emblematic pentru municipiul Chișinău, oferind câștigătorilor, premii în excursii.
Este vorba despre o competiție menită să selecționeze cele mai inspirate idei de logo pentru capitală, din care va fi ales cel mai potrivit pentru a reprezenta identitatea vizuală a orașului, pentru a putea fi utilizat la promovarea acestuia în sectorul turismului.
Regulamentul complet de organizare a competiției poate fi consultat online, accesând pagina oficială a Primariei Municipiului Chișinău, unde se specifică și data limita de depunere a dosarelor de participare: 1 mai 2014, orele 16:00.
Persoanele interesate se pot adresa funcționarilor primăriei, la biroul 16, în bulevardul Stefan cel Mare și Sfânt, nr. 83.
Criteriile după care vor fi selecționate cele mai interesante propuneri sunt următoarele: simplitate, ușurința cu care logo-ul poate fi memorizat la impactul vizual, caracterul său atemporal și nu în ultimul rând, capacitatea de a reflecta trăsăturile distinctive ale Chișinăului, se precizează în anunțul oficial al Primăriei.
Pentru informații suplimentare, cetățenii sunt invitați să se adreseze Direcției relațiilor externe, cooperare regională și integrare europeană, la tel: +373 22 201 544 (email: dri@pmc.md).
Roxana Iorgulescu