Una din cele mai trăznite idei de marketing lansate vreodată în universul advertising-ului, îi aparţine unui CEO american, care a decis să demonstreze publicului cât de rezistente sunt produsele companiei sale, într-un mod cât se poate de original.
Texas Armoring Corporation (TAC) produce caroserii şi parbrize pentru maşini blindate, de uz privat sau militar, a caror rezistenţă trebuie să fie testată serios înainte de a fi comercializate.
Sloganul acestei companii sună destul de convingător: „Viaţa e preţioasă – Protejeaz-o.” – dar felul în care, cel ce se află la cârma grupului, a decis să promoveze parbrizele TAC, e cel puţin bizar, indiferent cât de mare ar fi salariul pe care îl primeşte.
Postându-se în spatele unui astfel de parbriz, îşi îndeamnă unul din angajaţi să deschidă focul, cu un pistol-mitralieră Kalaşnikov (AK-47) asupra sa, afişând un aer cât se poate de relaxat, încredinţat pe deplin de rezistenţa produsului la testul-şoc.
E drept că parbrizul a făcut faţă cu succes tirului, angajatul nereuşind (de această dată) să-şi ucidă şeful, dar cât de mult au sporit oare vânzările acestei companii, după postarea filmuleţului pe YouTube?!?
Roxana Iorgulescu