Twitter este pe cale să încheie un acord cu Stripe, în vederea debarcării pe tărâmul comerţului online, cu un simplu tweet şi un card de credit, pe post de instrument plătitor via smartphone.
Colaborarea dintre cele două companii pare să fie aproape finalizată, deşi proiectul în sine nu presupune doar construirea platformei dedicate, relatează Webnews.
Pentru lansarea unei astfel de facilităţi, mai este nevoie şi de convingerea brandurilor de a adera la iniţiativă, garantându-le procent din vânzări, instrumente potrivite şi siguranţă maximă pentru efectuarea operaţiunilor.
Dacă vom avea, în viitorul apropiat, un new-entry înaripat în sectorul vânzărilor online, atunci se va putea spune ca Twitter a executat un veritabil salt de calitate, deşi nu lipsit de trena sa de riscuri.
Pentru moment, nu se cunosc detalii legate de modalităţile de plată pentru care se va opta, dar e limpede că vrabiuţa tehnologică a decis să nu se mai mulţumească doar cu triluri sponsorizate, care nu-i asigură venituri pe măsura aşteptărilor, precizează sursa.
Roxana Iorgulescu