De ce convingerile de tipul „fără un buget normal, nu poți reclama nimic”, sunt doar o scuză a agenților de publicitate incapabili.
Un lucru sigur e că pentru brand-urile cu renume producerea unui spot publicitar econom nu este soluția cea mai bună. Dar dacă clientul este un simplu afacerist (proprietarul unui local, cafenea, magazin sau autoservice), atunci fiecare ban investit are anumite așteptări.
Anume în aceste situații simțul umorului poate fi cheia succesului, iar ceea ce pînă acum părea banal, poate deveni punctul forte în promovarea afacerii personale.
Portalul adme.ru, a realizat o listă cu cele mai eftine spoturi publicitare, spotri pe care nu le vei uita atâr de ușor cum crezi:
Trimite designer-ul în vacanță
Uneori pentru producerea unei reclame fresh nu e nevoie să acționezi ca ceilalți!
Econimisești bani pentru fotograf, pentru femei frumoase și pentru designeri. Sloganul la fel nu este o necesitate. În final obții: un billboard creativ, care devine în cîteva clipe viral pe net. Fiind repostat pe rețele de socializare. Genial nu ?
Intrigă!
Internet gratuit + bere rece. Ce poate fi mai plăcut ?
Folosește resurse gratuite
Poți beneficia de publicitate gratuită la TV, doar dacă manifești un pic de inteligență.
Fii nonconformist
În cazul în care clienții magazinului au uitat, ce face Fairy cu grăsimile.
Fiți onest cu clienții
Onestitatea mereu captivează. În cazul dat onestitatea este susținută și de grija față de ceilalți.
Experimentați, apoi studiați eficacitatea
Învăța să pictezi bannere.
Onestitate este mult mai prețuită, decît promisiunile false
Nu mai suporți să fii gras și urît ? Rămîii doar urît! Sala de forță.
Spune povești, decît sloganuri comerciale!
Reclamă genială la un restaurant desenată în doar cîteva clipe. În rezultat zero investiții, iar clienți cu duiumul.
Uimiți clienții !
Bine ați venit la Karma Cafe. Luați loc. Meniu nu avem. Dar vei fi servit cu ceea ce meriți.