Noul spot de promovare a Republicii Moldova: „experience Europe like never before”

Ne mândrim cu Moldova! O purtăm în suflet când mergem undeva departe și ne simțim mai bine când o știm în gândurile noastre. Pentru că Moldova e acest pământ drag, oamenii atât de buni și momentele pe care nu ai cum să le uiți.

Agenția Turismului a lansat astăzi un spot video turistic al Republicii Moldova. Proiectul a fost realizat în parteneriat cu USAID CEED II. Spotul face parte dintr-un complex de activități ce au scop final promovarea țării noastre peste hotare, cât și a sectorului turistic. Astfel, acesta urmează să fie promovat în campania integrată de comunicare pentru anii 2014-2015 care va fi desfăşurată în Germania, Marea Britanie, Polonia, Franţa şi în ţările scandinave. Cheltuielile pentru acest spot se ridică la circa 148.000 de lei.

„Noua versiune a fost realizată cu succes împreună sectorul privat și USAID CEED II. La acest spot au lucrat mai mulți specialiști, s-au studiat toate recomandările. Grupul de lucru a decis să valorifice mesajul Lonely Planet, care este cea mai mare și credibilă editură de ghiduri de călătorie din lume. Acest mesaj este – destinația turistică nr. 1 neexplorată în Europa”, a declarat șeful Agenției Turismului, Nicolae Platon.

Până în luna octombrie, spotul urmează să fie difuzat la toate televiziunile din țară, iar din noiembrie va fi difuzat și la unele posturi TV de peste hotare. Pe 26 septembrie, de Ziua Mondială a Turismului, urmează a fi lansată și versiunea extinsă a spotului.

Coloana sonoră este o piesă frumoasă a binecunoscutului Dj moldovean Andrew Rayel. Iar la final poți auzi vocea ambasadorul Marii Britanii la Chişinău, Phil Batson. Experience Europe like never befor: dar tu despre ce experiență din Moldova povestești străinilor?

 

      Articole recomandate