McDonald’s planuieste sa cucereasca consumatorii francezi, cunoscuti pentru gusturile lor culinare extravagante, cu un nou concept de restaurante.
Intr-o epoca in care consumatorii pun tot mai mult pret pe alimentele naturale, brandul McDonald’s devenind sinonim cu alimentatia nesanatoasa, presedintele pentru Europa al faimosului lant de fast food redefineste design-ul localurilor prin introducerea unui design interior revolutionar. Exact aceasta impresie vrea sa creeze Denis Hennequin, care este responsabil de lantul restaurantelor McDonald’s din Europa.
Acestea beneficiaza de un design special si isi propun sa rebranduiasca lantul fast-food ca fiind mai degraba unul de familie decat unul destinat adolescentilor.
Conceptul, realizat de designerulPatrick Nourguet, a fost implementat in restaurantul din Villefrance-de-Lauragais din Paris, iar sase alte locatii sunt in prezent in lucru.
Franta devenind, recent, al doilea consumator de produse McDonald’s din lume, dupa SUA, iar acest lucru ar putea face ca noile restaurante concept sa se bucure de succes.
o noutatea consta in introducerea de iPod-uri in restaurantele franceze, astfel incat clientii sa poata asculta muzica si sa se relaxeze, in imbunatatirea calitatii cafelei si introducerea unui pasaport McDonald’s pentru ca tinerii membri ai personalului sa poata lucra in oricare din restaurantele McDonald’s din Europa