Foametea mereu a fost asociată cu un fenomen negativ al lumii, cu o stare în care oamenii sunt nevoiți să facă orice pentru o bucată de pîine. Sensibilizarea altor oameni, bogați de altfel, poate fi făcută doar arătînd în ce condiții trăiesc oamenii săraci, care suferă de foame zilnic, oră de oră.
Exact aceeași formă de sensibilizare încearcă să o folosească și Heifer International, o asociație care are drept scop să oprească sau cel puțin să amelioreze problema foametei în cele mai defavorizate zone ale lumii.
Întrebarea pusă de asociație a fost una simplă: cum faci ca oamenii bogați, care își cumpără haine de mii de euro, să doneze din banii lor și pentru diverse cauze care au în prim plan foametea?
În colaborare cu revista de modă Hunger, s-a lansat astfel o campanie-concurs, în care fotografi din întreaga lume pot să trimită imagini reprezentative, unde problema foametei să fie punctul-cheie al exprimării vizuale. Fotografia celui care va cîștiga va fi expusă în cadrul galeriei Fashey-Klein din Los Angeles, precum și în revista Hunger.
Foametea nu este o obișnuință a lumii, foametea este o problemă ce poate fi soluționată pas cu pas, prin implicarea tuturor, și în primul rînd prin acțiuni de acest gen.