Facebook se schimbă

Compania Facebook pregătește mai multe modificări la site-ul rețelei de socializare, printre care și extinderea funcționalității butonului „Like”.

Dezvoltatorii cunoscutei rețele de socializare planifică îmbunătățiri la secțiunea „News Feed”, ce conține statuturi, fotografii, filmulețe și alte informații specifice Facebook, anunță World Street Journal.

Facebook lucrează, de asemenea, la extinderea funcționalității butonului „Like”, pentru a permite utilizatorilor să trimită prietenilor informații despre diferite produse și servicii. Intenția este văzută ca o soluție de extindere pe piața rețelelor de socializare.

Unul dintre reprezentanții Facebook, contactat de site-ul CNET, a refuzat să confirme informațiile legate de butonul „Like”, declarând doar că sunt în curs o serie de modificări la secțiunea „News Feed”.

„În prezent testăm o serie de funcții ale modulului «News Feed», ceea ce va oferi utilizatorilor posibilitatea de a avea acces la comentariile și preferințele prietenilor, așa cum aceste facilități apar pe Facebook”, se precizează într-un comunicat al rețelei de socializare. „Acest test afectează un număr foarte mic de utilizatori Facebook, doar o fracțiune dintr-un procent. În următoarele săptămâni, în funcție de rezultatele oferite de acest test, vom continua să aducem îmbunătățiri, pe care să le extindem la nivelul întregului site”.

Este de așteptat ca Facebook să vină cu noi informații privind aceste îmbunătățiri la conferința F8 pentru dezvoltatori, pentru care a fost stabilită încă o dată exactă a desfășurării, menționează cotidianul american.

Împrumutând o facilitate de la una din rețelele concurente, FriendFeed, Facebook a lansat butonul „Like” în februarie 2009, permițând utilizatorilor să-și exprime părerea față de mesaje, fotografii sau alte informații pe care prietenii lor le postează. Cu toate acestea, utilizatorii nu au posibilitatea să-și exprime rapid dezaprobarea, ceea ce a inspirat unii dezvoltatori să creeze extensii Firefox pentru a adăuga butonul „Dislike” la posturile Facebook.

      Articole recomandate