Controversatul joc „Google Shoot View” a fost închis după numai patru zile

O agenţie de publicitate olandeză a realizat un joc în care aplicaţia Google Maps Street View este folosită pentru a străbate traseele cu o puşcă în mână, având posibilitatea de a trage în diferite obiective, notează Business Insider.

Agenţia a realizat şi un clip care urma să fie difuzat la televizor sub sloganul „Explorează cele mai frumoase oraşe din întreaga lume cu o interfaţă care filmează la 360 de grade în timp ce păşeşti ameninţător cu o puşcă M4A1 în braţe”.

Numai că după patru zile în care site-ul dedicat jocului a funcţionat, Google a intervenit şi acesta a fost închis. Directorul de creaţie al agenţiei de publicitate, Erwin Kleinjan, a declarat că Google a retras dreptul de utilizare a Street View, pe fondul „încălcării termenilor de folosinţă”. „Am primit un email în care eram anunţaţi că am încălcat regulile şi, în consecinţă, am închis tot site-ul”, a explicat Kleinjan, care a precizat că au existat momente în care site-ul a înregistrat şi 3.000 de utilizatori pe minut, potrivit publicaţiei citate.

      Articole recomandate